Wiele lat temu ukończyłem Fizykę Techniczną: Miernictwo Komputerowe (inż.) oraz Komputerowe Systemy Sterujące (mgr) na Wydziale Fizyki na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. W tym czasie zajmowałem się amatorsko fotografią różnych zjawisk fizycznych, małych oraz większych cudów natury. Oprócz studiowania wymagającego kierunku w wolnym czasie oddawałem się kolejnej mojej pasji, czyli jeździe na rowerze MTB. Dodatkowo prowadziłem zajęcia oraz pokazy fizyczne dla przedszkolaków, uczniów szkół podstawowych, gimnazjów oraz szkół średnich.
Po studiach, chcąc zgłębić tajniki funkcjonowania ludzkiego umysłu, rozpocząłem współpracę z międzynarodowym zespołem naukowo-badawczym zajmującym się kognitywistyką czyli nauką o procesach poznawczych człowieka. Od najmłodszych lat pasjonował mnie ludzki mózg i to, w jaki sposób patrzymy na świat. Wiedzę oraz przygotowanie techniczne wykorzystałem przy obsłudze bardzo nowoczesnych urządzeń pomiarowych, które pomagają ukazać nasze funkcje poznawcze. Dzięki temu nauczyłem się inaczej patrzeć na świat i widzieć znacznie więcej, co teraz pokazuję i uwieczniam na fotografiach i wykorzystuję w kreowaniu reklam.
Przez kolejne lata pracy zawodowej zajmowałem się sprzedażą technicznych produktów przemysłowych. Wykonywałem i dobierałem zdjęcia produktów oraz optymalizowałem treści na stronach internetowych, w sklepach internetowych i ofertach handlowych. Praca z ludźmi dawała mi wiele satysfakcji, a kreowanie treści i przygotowywanie materiałów dla Klientów stało się dla mnie czymś więcej niż pracą. Pasjonowała mnie możliwość połączenia wiedzy technicznej z umiejętnościami kognitywistyczni oraz znajomością reguł doboru treści i umiejętnością wykonywania interesujących zdjęć.
Tak powstałem ja – pasjonat i człowiek renesansu – odradzających się na nowo wartościowych zdjęć i treści, ogarniających komputery stacjonarne, laptopy, tablety, smartfony oraz inne urządzenia do komunikacji.
Pomimo tego, że ludzie mają bardzo podobnie zbudowany narząd wzroku, to w zupełnie inny sposób odbierają obrazy oraz treści. Interpretacja treści przekazu to czynnik zdeterminowany przez nasze doświadczenia, emocje, hormony a nawet poziom nawodnienia organizmu.
Mówi się, że oczy są zwierciadłem duszy i rzeczywiście tak jest. Oczy i sposób patrzenia na świat określa każdego człowieka. Możemy określić grupy ludzi, którzy zachowują się podobnie i podobnie widzą obrazy oraz odczytują treść. Natomiast odczucia oraz wszystkie emocje, które budzi w nas dana reklama, informacja lub zdjęcie są inne dla każdego z nas. Wykorzystamy tę inność, aby dotrzeć do każdego...